bismillahirrahmanirrahim…… lme dah rsa nya x update blog…mang suke nk blogging tp mls n leceh…coz tenet bengong kalo kt blik..so,tggu btul2 ad mood je.. nway,aq update ni pn kt blik kwn..line dy ok ckit…hehe..thnks thah..rsa hepy la skg ni coz duk mhallah dh dkt2 ngn kwn..application aq pndh d approve kn gk oleh mahallah.. even byk songeh..n dh 1 bln lbeh aq duk mahallah bru ni..n alhmdulillah skali lgi, dpt berposa n brbuka dkt ngn kwn2…hehe… start hri 1st posa aq dgn x malu nye..tnpa segan n silu nya g buka kt blik thah..huhuhu… mls nk bkak kt blik coz rom8 kdg2 xde..sbtu ahd plk sure blek..huhu…tp syok la dpt rom8 ngn akak2 4th year tu.. kdg2 dpt mkn sahur sedap..hehehe…depa msk kn.. n stat 1st rmadhan jln gi bazar…tp sjk 2 mnjk ni x besh sgt la mknn dye…mcik jual lauk2 byk tu xda plk..ish.. so,kdg2 tu nk bli tuk buka kt cafe mhllah jak la…n sprti besa, aq gi blik kwn(thah n syu) berbuka..hehehe…byk giler mknn ktorg..coz mkn jama’ah..men gabung2 sume mknn.. n rom8 diorg pn sporting gk..hehehe… tima kaseh suma krna mmbnrkn diri ini menumpang kaseh d bln yg mulia ini..hehehe….n lgi 1 besh la…tiap2 mlm g tarawih ngn kgkwn n dkt plk tu…trun tgga je trus smpi..hehehe…. n moreh pn dpt…astghfrullah….niat lri2 ckit..hehehe… n alhmdulillah sgt sbb bln posa kali ni pn rsa amat mgembirakn n amt brmkna even x brada d smping kuarga trsyg..huhuhuhu…..nnti kn kdtgan ku…whai family ku..

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: